Mar 18, 2011

















Today is the most anticipated day o the week! Friday Friday! As Rebecca Black would say, have you heard of her? If you haven't look for her video "Friday" on youtube, is a demonstration of how easy it is to do a song, I feel sorry for her, people comments have been very rude and although I hate the song and maybe it passed through my mind putting something in her twitter, it's her life! If you don't like it ok , but don't go offending people ;)
This outfit is something simple, like I said I have a fascination with pastel colors and white so the colors were perfect for me. Today I went shopping at Zara and I was surprised to see that this spring will have an explosion of colors, it reminded me of Jil Sander's collection! I am very excited even though I haven't bought anything yet I have an eye on many colorful pieces..
Hoy es el día más esperado de la semana ! Viernes viernes como diría Rebecca Black , han oido de ella ? Si no lo han hecho busquen su video “Friday” en youtube , es la muestra de lo fácil que es hacer una cancion , siento lástima por ella , le han hecho comentarios muy groseros y aunque la verdad odie la canción y talvez también me pudo pasar por la cabeza ponerle algo en su twitter , es su vida ! Si no te gusta no la oigas , pero no tienes porque andar ofendiendo a las personas.

Este outfit es algo simple , como ya les dije tengo una fascinación con los colores pastel y el blanco asi que los colores me resultaron perfectos. Hoy fui a Zara de compras y me sorprendí al ver que en esta primavera va a empezar una explosión de colores , me recordó a la colección de Jil Sander ! Estoy muy emocionada aunque no he comprado nada aun ya tengo los ojos puestos en muchas cosas ..



No comments:

Post a Comment

Fashion comments